En alweer: wat een feest! Een tent met zo'n 2000 feestende gasten uit beide Limburgen. Echt hoor, als we Nederlands Limburg en Belgisch Limburg samenvoegen krijgen we zoiets als Zwitserland, buiten de koepel van de EU in Brussel. Maaseik als hoofdstad of eventueel Roosteren als reserve. Met alleen maar vrolijke mensen die niet zeuren of zeiken. We waren er twee jaren geleden ook al, samen met the boys from Horst-America. Toen was het leuk en nu al weer.
Recensies
Kijk voor alle foto's in optimale resolutie op onze Flickr pagina. Downloaden via de keuze Actions > View All Sizes boven de gekozen foto. Gebruik de rechter muiskknop om de gewenste foto op te slaan. Onder aan de recensie kun je zelf foto's toevoegen. Uiteraard kun je ook zelf een recensie of een mailtjes sturen dat wij dan eventueel toevoegen aan de recensie.
Helaas zijn we wegens privacy wetgeving (AVG) in april 2018 gestopt met het publiceren van foto's. Als iemand leuke foto's heeft plaats die dan op onze facebookpagina.
Landgraaf - Pinkpop Classic
Eigenlijk niet te geloven, staan we daar al voor de vierde keer, alweer in de stralende zon, net zoals voorgaande jaren, om PINKPOP CLASSIC te openen. En uiteraard gaat de pers weer mekkeren dat het niet druk was, kijk eens naar de foto's! Als je toch midden in de vakantie zo'n 6000 man de wei in lokt, leuke sfeer maakt, nou dan kan men toch niet spreken van een drama.
Wessem - Feesttent Sint Joris
De hele avond rondgekeken of ik hem niet te zien kreeg! Als je te gast bent bij Sint Joris verwacht je toch minstens ook De Draak te zien! Nix Draak! Waarschijnlijk wel een hoop mensen vanmorgen een kater.
Ransdaal - Feesttent CV de Wuif
Verleden jaar was hartstikke leuk herinner ik me nog en dit jaar was eveneens niet verkeerd. Toch prachtig om, ondanks het feit dat in Heerlen een gigantisch Open Air feest aan de gang is met allerlei topartiesten, ondanks dat het prima barbecue-weer was, ondanks de voetbalwedstrijd, ondanks dat zat de tent toch prima vol.
Susteren - Feesttent Voetbalclub Susteren
Sporten schijnt vaak ongezond te zijn. Er breken nogal wat enkels en er scheuren nogal wat kniebanden op menige amateursportveldgrasmat. Aw mök, maar een avond Bagge, da's veilig, niet te filmen wat een chaos in de prairie van Susteren. Dat daar niemand iets gebroken heeft! Het Kruidvat in Susteren zal het morgen druk hebben met de verkoop van Hansaplast, builenzalf en materiaal om schaafwonden te verzorgen.
Puth - Bie Laurengske
Verleden keer dat we in dat gezellige tentje speelden, hadden we heel subtiel ons nummer “Prakkezere” opgedragen aan Kelley. Toen we in de ruimte naast het café ons waren aan het omkleden zag ik Kelley’s prentje nog hangen op een prikbord en ernaast een foto waar hij op zo’n klein minimotortje rondreed. Ik zag ook dat er verschillende toernooien onder zijn naam waren geweest en toen we de playlist vooraf nog even bekeken, werd besloten om “Prakkezere” er bewust uit te laten omdat het misschien kon worden uitgelegd dat we wilden “ scoren” over de rug van iemand anders.
Banholt - Hei Op Feesten
We kennen inmiddels de markante punten van Tebannet. We waren al vaker te gast in 't Kniengsloak en ook op de Hei-op-Feesten, dus we mogen ons toch al een beetje familiair voelen met de Tebanners. Het enige wat nog onbekend terrein was, dat was de frituur in Banholt, maar daar hebben we nu ook kennis mee gemaakt. Ze verzorgden namelijk het eten voor ons en onze crew, dat is altijd fijn voor de technische jongens van Ampco Utrecht.
Baarlo - JC Sjiwa
Tja, we waren er weer, inmiddels al ettelijke jaren geleden dat we destijds in het hagelnieuwe Sjiwa stonden. Het leek een beetje op een reunie, een hoop mensen binnen die er destijds ook al bij waren. Vooraf werden we vertroeteld door de moeders van de vrijwilligers, althans dat vertroetelen begon met het eten dat voor ons en de crew gemaakt was, gebakken aardappelen en kip/champignons in roomsaus en dat was lekker en verder is men niet gegaan met ons te vertroetelen. Geen lijfelijke contacten en zo als toetje.
Maaseik - Fuego
Zjweinerie! Verkes! Ma jong, wat is toch los es Bagge kump! Accoord, de entreeprijs is pittig maar, awel, Ge krijgt er wel wat voor terug! 1 Euro voor 1 pils! Je moet er toch geweest zijn om het te geloven. Verleden jaar, toen we te gast waren, was het qua spelen, geluid en alles om het circus heen, een geweldig zooitje, dus wilden we dit jaar revanche nemen. Het eerste probleem was dit jaar, dat we geen soundcheck konden doen, want ons aller Ginger Baker, Charlie Watts, Keith Moon alias onze Wil had dringende verplichtingen in der Heimat ( 3e naamval).
Buchten - Gemeenschapshuis Bupro
Na een lange winterstop zijn we weer on the road again! Verleden week zondagmiddag gestart met een matinee bij Ernesto’s en vandaag op naar Buchten op uitnodiging van de ondernemersvereniging Bupro. Dj Luc zorgde vooraf voor het opwarmen en omstreeks half 11 kropen we, met een buik vol “boervleisj” (’t was overigens zuurvlees dat de organisatie ons had gepresenteerd vooraf, maar met al die pinten begon het lekker te gisten) het podium op. Overigens kwam in de week voor het optreden bij Albert de vraag binnen van bandleden: "wat kriege weer te eate, toch geine goulash houp ich". Albert had van de organisatie begrepen dat het "zoervleisj" zou worden. Waarop onze drummer meteen antwoorde: "dat is toch ouch goulash, allein zoer!".

