Eijsden - Pisart Festival

Sjiek is mich dat! Qua organisatie een perfecte avond, maar ook qua publiek een geweldige avond! Een dikke 3000 betalende entree's die zich megalomanowitzj geamuseerd hebben. Wat een feest! Tijdens de soundcheck zagen we Eric van de Lightcrew van Rowwen Heze al bezig om te zorgen dat de leden van JBB toch ook in voldoende licht stonden! Hij heet dan ook niet voor niets met zijn achternaam Steijvers. Hulde! Hulde voor de mensen die zich achter de schermen toch de moeite doen om de support-act niet voor de kat haar bekende kloten te laten spelen.

Eigenlijk is het toch geweldig om te zien dat de band Rowwen Heze, ooit eens begonnen als beginnend bandje, destijds, in de vroege jaren '80, als voorprogramma van Janse Bagge in de Meulenwiek in Meterik, nu uitgegroeid is tot zo iets mega's. Destijds verzorgden zij ons voorprogrammma en nu openden wij de show, hoewel: FABRIZIO opende en vervolgens konden wij onze kunstjes vertonen. Onvoorstelbaar sympathiek dat risers, led-wall en alle technische faciliteiten zonder enige vorm van voorbehoud door Rowwen Hèze ter beschikking werden gesteld aan het JBB-circus.

Exact, op de minuut nauwkeurig sloten wij onze act van een uurtje af en het mag gezegd worden, het publiek was meteen los bij het eerste nummer en ging er vol tegen aan tot en met de afsluiter Lola. Bij dit nummer stond de hele tent op zijn kop en daar droom je toch als amateur band wel van.

En dan CINDY, ik neem maar iemand als voorbeeld: ze zorgde voor constante bevoorrading van bandleden en crew, gebakken aardappels, rollade, rode wijn en al was het geen appellation controlée, de vin de pays was toch door een kundige vinoloog geselecteerd, dat smaakte heel goed!! Al met al toch weer een heerlijke avond, met heerlijk publiek, heerlijke ambience en dito verzorging.

PISART, Bedankt

Gooje middig allemaol!!

Jonges wat hub ich gisteren weer ontzettend genote vaan euch!!! Mit mien zus en biste vriendin ginge veer nao oos jaorlik uitje : Vriedig Pissart mit Rowwen Heze!! Mit in 't veurprogram oos jeugsentimend :JBB !!!!! Vreurig al een week van te veure al bezig mit alle veurbereidinge : wat mot ich aan : 't JBB shirt, 't Iron Maiden shirt of toch mer dat leuke strakke nuuje truikke! De kiste aan of de toch get mjer vrouwelike laarzen. En eigelik maakt 't geine zak oet, want op 't eind vaan de aovend zaoge veer allemaol oet wie ein verrike!!! Twjè daag van te veure begon de adrenaline al te steige en op de aovend zelf vloog 't dich um de oarre!!! Noe dus neet, smurriges de kinger bringe...ophaole...wirrike...vreet make en oonder douch stoan en dinke : koos ich mer op de bank gaon ligge...bin kapot. Toch alle bieijn rape en goan noa Eijsde. E joa whèr..geer begint te spele en doa koam weer de adrenaline. Same mit euch op de knieje, al ging dat noe mit die auw kneuk un stuk lestiger!! Ein plaat mitspringe en dinke : Wie heel ich dat vreuger de ganse aovend vol??!! Nog mit Peter van de band gesproke en heer zag : veer weure zwa 80 jaor!!! Is Rowwen Heze niks bie mit zien 25 jaor!!! Geer hub oos eine geweldige aovend bezorg!! Noe bin ich whal kapot, mer geneet nog vollop noa!!!

Bedank..................tot de volgende kjer!!

Groete Marien oet Berg en Terbliet!!!!